4 comments on “Maximum R&B

  1. Sento melanconia de la gran black music. Em vaig educar musicalment escoltant Sly, Stax, Funkadelic, Gil Scott Heron (!!!!!!!!)… una bellíssima banda sonora de la nostra revolta que sempre ens acompanyarà.
    Estic preparant un taller de Rock & Music & Revolution per la Ia Universitat d’Estiu Anticapitalista que organitza la secció catalana de la IVa Internacional a l’agost 2010. La música de Sly & The Family Stone estarà present. Salut & Working Class Culture!

    Like

    • Sona com un gran projecte. M’agradaria poder estar presents. Mentre que la música de Sly estava molt present en la cultura negre, la joia de la família va ser una banda conscient multiracial. La prova de la força universal de la cultura nord-americana negre de l’emancipació! Salut

      What an awful machine translation of what I was trying to say! I can tell it is bad and I don’t even speak a word of Catalan. I’m a (failed) product of the US school system, so can only speak American, otherwise I wouldn’t have to rely on the ‘translate’ button. Apologies.

      Like

  2. ¡Ja! Estem a la mateixa pàgina! Tot el dia d’ahir vaig escoltar “There’s a Riot…” en la repetició. La millor medicina, ho vaig fer a la meva ànima cansada d’un món bo.

    Like

  3. super Sly!!!!! m’agrada molt, des de l’any 1971…
    gran disc… there’s the riot, goin on! 1971 familya affair!

    great black music! one of my favourites bands!

    Like

Thoughts encouraged:

